Marketing & Communicatie

Zwemlesprogramma

Speciaal voor zwemles heeft Sportfondsen een uniek programma ontwikkeld.

Hierin staat de verbinding tussen ouders, kinderen en lesgevers centraal. Jip is ons karakter die er voor zorgt dat de communicatie en beleving voor de kinderen makkelijker en beter wordt.

Het zwemlesprogramma bestaat uit:

  • De Jip licentie, exclusief voor de bij Sportfondsen aangesloten accommodaties;
  • Plug & play met een bewezen zwemlesprogramma;
  • Autoriteit kunnen uitdragen met de concernlicentie Zwem-ABC in samenwerking met NRZ;
  • Relevante training door middel van de Sportfondsen zwemlesdag voor jouw zweminstructeurs;
  • Continue kwaliteitsbewaking;
  • Communicatie met de juiste on- en offline communicatietools;
  • Meeliften op de collectieve campagne voor zwemles;
  • Promotie van het vak zweminstructeur;
  • Profiteren van de continue (door)ontwikkeling van het product ‘zwemles’.

Meer informatie?

Nog 500 tekens resterend
Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.